Önemli olan tek şey, Darwinci bir bakış açısıyla, kalıcılıktır ve baskınlık hiyerarşisi her ne kadar sosyal ya da kültürel görünse de yarım milyar yıldır yürürlüktedir. Kalıcıdır. Gerçektir. Baskınlık hiyerarşisi kapitalizm değildir. Öte yandan komünizm de değildir. Askeri-endüstriyel kompleks de değildir. Şu insan elinden çıkma, kullanılıp atılan, her yöne çekilebilen, keyfi kültürel eser ataerkillik de değildir. En derin anlamıyla bir insan yaratımı bile değildir. Aksine çevrenin neredeyse ebedi bir yönüdür ve bu daha kısa ömürlü tezahürlere yüklenen suçların büyük kısmı, değişmeyen varlığının bir sonucudur.