Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-SPOILER-
Hemen herkes gibi kitabın muhteşem bir yapıt olduğunu düşünüyorum. Fakat yarım. Eksik. Bitmemiş bi hikaye. Neriman'ın içinde yaşadığı hezeyanları bu denli iyi işlemiş bir romanda ve öyle bir karakterin bu denli hızlı vazgeçişi sükut-u hayale uğrattı. Kitaba 8 puan vermemin sebebide budur. Neriman'ın garp hayatını görüp oraya ait olmayacağını değil olamayacağını anlayıp dönmesi hikayeyi tamamlayacaktı. Kısacası olay örgüsünde eksiklik olan bu roman Peyami Safa'nın dili ve betimlemeriyle yine de okunması gereken ve kütüphanede bulunması gereken kült bir eserdir bana göre...