📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Garip değil mi, acı da, sevinç de insanda aynı etkiyi yapıyor;soluğumuz kesiliyor, insanın ağlayası geliyor. Ağlasam belki rahatlarım; tıpkı büyük acılarda olduğu gibi...
Bütün bunlar söylenirken birbirlerine sanki bakışlarıyla, “ Hele sen de bir dışarı çık, senin hakkında da neler söyleyeceğiz, görürsün!...” diyorlar. Madem ki böyle, niçin buluşuyorlar? Bir temiz gülüş yok, içten bir sevgi yok.
...
Ne biçim hayat bu? İstemem, eksik olsun. Benim oradan alacağım bir şey yok.
Kimse orada olmayan bir dostun aleyhinde söylemez;kimse sana,”Hele bir kapıdan çık,seni de çekiştiririz!”der gibi bakmaz. Sevmediğin, saymadığın kimselerle aynı masada yemeğe gitmezsin. Dostların gözlerinde yalnız sevgi görürsün. Şakalarında kötülük yoktur...Her şey saf ve temizdir. Düşünceleri neyse, sözleri de odur.