özgül

özgül
@ozgulum
Her şey sende başlar, sende biter...

özgül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
25 saatte okudu
·
2020 23. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir zamanlar meydan okumak isterdim. Kaç meydanını okudum da bu hayatın. Yalnızca iki harfini öğrendim: A H! Ah benim nergis kokulu cehaletim... Ruj lekeleri bıraktın bardaklarda Anlatmak isterdin kendini durmadan Bir bardağa bile olsa. Ne diyecektin, ne söyleyecektin Şairlerin şahı olsan, Bir AH’dan başka. Ah benim nergis kokulu cehaletim Bana yıllarca, bunca sözü boşa söylettin. AH! Güçlü bir el silkeledi beni sonra Sanırım tanrının eliydi, Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan, Çok şey geçmiş gibi başımdan Ah dedim sonra, Ah! İç ses, diye söylendim. Gel! Ahlar ağacından sen de biraz meyve topla. Vasiyetimdir: Bin ahımın hakkı toprağa kalsın...
Şiir
Sen Hep Böyle İnsan Kal Çocuk
Şiir biter, Yollar biter, Yıllar biter, Aşklar biter, Hayat biter, Boşver çocuk boşver. Sen hep böyle insan kal. Vedalar ancak güzel yürekleri acıtır. Eğer yollar bir gün birleşicekse, kısmetinde varsa birleşir. Dünya çok küçük çocuk hemde çok... Yüzünde hep güller açsın kışa inat bahar ol, bahar ol çocuk. Acını yüreğinde sakla kimselere anlatma hep eksik kal , eksik kal çocuk. Hasretin yüreğini sızlatsın , sancılarınla mutlu ol , mutlu ol çocuk. İyiliğini eksik etme gönlünden hep iyi kal, iyi kal çocuk. Buz dağlarına inat güneş, Geceye inat ay, Dikene inat gül, İnsana inat hep insan kal çocuk..
Şiir

özgül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
2020 19. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,3bin okunma