Kitap belli bir düzen içinde hayvansever ve doğa aşığı yaşlı bir kadının ıssız diyebileceğimiz bir yerde yaşamını sürdürmesini ve bu kadının yaptığı sıradan şeyleri anlatıyor. Anlatım güzel kadının astrolojiye, yaşam haritalarına ilgi duyması güzel, hayvanlara doğaya verdiği değer çok kıymetli ama son bölümlere kadar kitap belli bir rutunin dışına çıkamıyor bu da kitabı bu bölümlerde biraz sıkıcı yapıyor. Ancak son bölümde ardı ardına olan ölümlerin sırrının çözülmesi ve bununda hayvanların onlara eziyet eden insanlardan intikamını alıyormuş gibi gösterilmesi ve yaşlı kadınında onların suç aleti olması güzel bir son bence.