Nil Özkan

Nil Özkan
Ona şöyle bağırabilirdim: "Varlığımı hisset ne olur! Ben de senin gibi tetikteyim, ben de acı içindeyim! Hisset beni! Varlığımı hisset!" İsteğin kor gibi çekimiyle onu sarmaladım. Gözlerimi sırtına diktim, uzaktan bakışlarımla saçlarını okşadım, ona sabitlendim, dudaklarım onu çağırdı, baktım da baktım, kardeşçe çağrımı hissetsin diye tüm hareketimi ona yoğunlaştırdım. Ama o arkasına dönmedi. Hareketsiz kaldı, bir heykel gibi soğuk ve uzak oturmaya devam etti. Kimseden fayda yoktu. Halimi o da hissetmemişti. O da yeryüzünü içinde duyumsayanlardan değildi. Ben tek başıma yanmaktaydım.
Sayfa 68·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Derin bir soluk alıp içime öfke çektim sadece.
Sayfa 66·Kitabı okudu

Nil Özkan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2020 2. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 32,9bin okunma