Son zamanlarda denize biraz açıldık... Şöyle ayak parmaklarımızı ıslatacak kadar... Ya da en çok ayak bileğimize kadar diyelim. Bu suların çağrısını yadsıyamayız. Çünkü benliğimizde oradan geldiğimizi kavrayan bir yan var. Ormanın çağrısını ta içimizde hissediyoruz ve bu duygumuz, hangi tanrı kızarsa kızsın, yine de kutsaldır.