Uyandım, aklımdan gitmeyen sen varamayan ben Hayatım kaosların ortasında yalnızlığa ezgileniyor Vursunlar diyorum, dönmeyen duygulara Alsınlar beni, avuçlarına koysunlar Evim sanayım… Gitmeyi sen anlat, kalmayı ben Çıkıp gelememek, Gelipte gidememeklerin ülkesi Adı sen, konum kalbim Bul beni Çıkar, çıkmaz sokaklardan Yollarımı bulamıyorum Elimde yarım kalan sevdamla…
Şiir
Bazı anlar vardır; Karmaşanın içinde kalırsın. Ne hissettiğini tam olarak bilmez, ne anlatacağını bulabilirsin. İçinde bir sürü cümle vardır ama hiçbiri diline gelmez. Bazı anlar vardır; Konuşmak istersin ama susarsın. Anlaşılmak istersin ama kimsenin seni duymadığını hissedersin. Kalabalıkların içinde bile yalnız kalırsın. İşte o anlarda insan, Kendi içine çekilir. Yüreğinin en sessiz köşesine oturur ve bekler. Belki bir ses, belki bir anlayış, belki de sadece samimi bir gönül... Çünkü bazen insanın ihtiyacı olan şey; Uzun cümleler değil, "Seni duyuyorum." diyen bir yürektir. Ama hayat bana şunu öğretti: Beni herkes anlamayabilir, Herkes duymayabilir. Yine de kalbimde taşıdığım samimiyetten vazgeçmem. Çünkü insanı ayakta tutan, Onu gerçekten gören bir çift göz değil; Rabbinin onu her an gördüğünü bilmektir. 🗒️Kalemimden dökülen bir kaç satır..
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kuşlara takılıp gidiyor aklım. 🕊️🌿
1000Kitap
H.
Radyoda tanıdık şarkı Geldi kulağıma çarptı Hiçte sırası değildi Bilin bakalım kimi hatırlattı...
Müzik
Gitme, kaybedince daha çok seveceksin.
ya ne güzel bir şiirsin sen..
Benimle yaşlansana? Kitap okurum, çay demler, şiir yazarım sana. Ha bir de şükrederim Sonra gözlerine bakar "amin" derim. Amin, bugün de gördüm seni.. Özdemir Asaf
Şiir