Hiç özlemedin seni
Özlemek dostluktandır
dostluğundan öte bulmalıyım seni
Sıcaklığını bulmalıyım
dokunuşları, kenetlenişi
Terimizle sulanmalı yeryüzü
güneş terimizde ışıldamalı sabah olunca
“Bir sözcükte söylenemeyen şey Hileli sözlerle de açıklanamaz Tanımlanamaz nasıl aşık olduğum Yardım edeceğim mucizeler gösteren bir azizle Sürülü tarlalardan geçen herkesin bildiği yolda.
Düştü yağmur yeryüzüne . Karıştı yeryüzü gökyüzüne, Dikkate aldı
Senin tanımsız güzelliğini
Birbirini yitirmiş dostların bugünkü
Buluşma töreni kutlaması gibi, hayatta Bu ayın sonunda köhne bir sahnede.”
Kendini kurtarmak için bile yalan söyleyemediğini senelerce aklımda tutup bu şekilde kim olduğunu anlar mıydım?
Anlayamazdım. Ama anladım çünkü seni hiç unutmadım. Hiçbir şeyini. Dürüstlüğünden tut, dizlerindeki yaraların açıldığı güne kadar her şeyini hatırlıyorum. -Rüzgar Ataoğlu
- Bazen olmadık yerlerde görüyorum onu.
Öyle bir bakıyor ki içimde civcivler zıplamaya başlıyor.
Sarılayım mı biraz diyorum,gülümsüyor.
Sonra kaybolup gidiyor işte .
Hayal görmenin en kötü tarafı dokunma isteğini
karşılayamamaları. Çünkü üstünden ne kadar zaman geçerse geçsin
mutlu görüntülere rastlamak halen mümkün.Ölülerin en kötü huyuysa konuşmamaları.
Allah ,keşke diyorum ,hiç olmazsa bu kadarını ayarlasaydı.
Babaların sesi çok özleniyor.