“Basit bir insanım. Bazılarının değersiz gördüğü şeyler beni sevindirir.”
Hayatımda her şeyi yoluna koymak ve huzurlu olmak gibi küçük ve zarif isteklerim var. Kavgasız, gürültüsüz acaba dedirtmeyen şeylerle yola devam etmek gibi.
..
Bir daha hissedemem sandığım her şeyi hissettim, yapamam dediğimi yaptım. Hevesim bitti dedim, çocuk gibi heyecanlanırken buldum kendimi. İnceldiği yerden öyle kolay kopmuyormuş insan. İnancı yokken bile, içten içe hep düğüm atıyormuş oraya. Dayanamıyorum derken bile güçleniyormuş.
..