Özlem

-sonradan bulduğun bir şeyi yitirmek, her zaman daha zordur.
Sayfa 252·Kitabı okudu
1K
Reklam
Bizim sülalede bağırarak konuşma sorunu var. Millet bizi kavga ediyor sanıyor.
Edebiyat
Seni hepimiz çok acı bir şekilde tanıdık. Yüreği kendinden büyük kardeşim iyi ki doğdun. Ruhun şâd olsun. İyi ki varsın Eren...
“Basit bir insanım. Bazılarının değersiz gördüğü şeyler beni sevindirir.” Hayatımda her şeyi yoluna koymak ve huzurlu olmak gibi küçük ve zarif isteklerim var. Kavgasız, gürültüsüz acaba dedirtmeyen şeylerle yola devam etmek gibi.
Edebiyat
Ya sizce?
.. Bir daha hissedemem sandığım her şeyi hissettim, yapamam dediğimi yaptım. Hevesim bitti dedim, çocuk gibi heyecanlanırken buldum kendimi. İnceldiği yerden öyle kolay kopmuyormuş insan. İnancı yokken bile, içten içe hep düğüm atıyormuş oraya. Dayanamıyorum derken bile güçleniyormuş. ..
Edebiyat