Özlem

Özlem
@ozlem_xd
Kendi dünyasında..
"Tanrı, kendisine inananların hep yanındadır. "
Okuyor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ama inan bana , insanların çoğunun ruhu, bedeninden önce çürür.
Mutluluk uzak değil ama benım de yürüyecek halim Yok..
Hayat ve İnsan
Kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca, insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram.
"Sen iyi bir insansın. Onun için seni çok öldürmüşler." Yaşar Kemal