Eskiden kibrit kutularının üzerinde "vasati kırk çöp" yazardı. Ortalama yani derlerdi , yaklaşık olarak derlerdi, kırk çöp gibi ama otuz sekiz de olabilir derlerdi , sen yine de kırk diye düşünme derlerdi , içini kış tut yaz çıkarsa bahtına derlerdi, ama az ama çok derlerdi . sıklıkla otuz yedi otuz sekiz çöp çıkardı ama en azından kibrit kutularından ne çıkacağını bilirdik . Şimdilerde insan sanıyoruz içlerinden bambaşka şeyler çıkıyor bilemiyoruz ..