Kalan kişi yaşayacaktır. Kalan kişi unutarak yaşayacaktır. Özlemek kutsal ise unutmak da kutsaldır.
Dopamin orucu (Aralıklı dopamin)
"Bazı şeylerin güzelliğini anlamak için beklemek şart.Biz buna özlemek diyoruz."
Edebiyat
Reklam
Özlemek yanında olmak isteğidir gülüşünü görmek biraz da Hiç özlemedim seni
Sayfa 312
Özlemedim Seni
Hiç özlemedim seni Özlemek dostluktandır dostluğundan öte bulmalıyım seni Sıcaklığını bulmalıyım dokunuşları, kenetlenişi Terimizle sulanmalı yeryüzü güneş terimizde ışıldamalı sabah olunca Apansız fırtınalar çıkmalı sarsılmalıyım
Sayfa 311
Tüm yalnızlıkları mümkün kılan Birileri olmalı ya da kalbini Kederle onaran bir göçebe Özlemek işte o zaman bir çığ lık olabilir belki bir çığlık
Alıntı
Ve bazen, en doğru şarkı, belki hiç söylemediğimiz, ama içimizde hep titreşen sestir. Belki de hayat duyulmayı bekleyen bir ezgidir. Üzerimize düşen o ezgiyi önce kendimizde duymaktır.
Alıntı
Reklam
Reklam