Hiç özlemedim seni
Özlemek dostluktandır
dostluğundan öte bulmalıyım seni
Sıcaklığını bulmalıyım
dokunuşları, kenetlenişi
Terimizle sulanmalı yeryüzü
güneş terimizde ışıldamalı sabah olunca
Apansız fırtınalar çıkmalı
sarsılmalıyım
Ve bazen, en doğru şarkı, belki hiç söylemediğimiz, ama içimizde hep titreşen sestir. Belki de hayat duyulmayı bekleyen bir ezgidir. Üzerimize düşen o ezgiyi önce kendimizde duymaktır.