Güven saf bir şeydir, epey de güçsüzdür, düşünülmemiş bir şeydir, kendiliğinden olur; vardır ya da yoktur. Benim sözünü ettiğim "kuşku duymama" ise bilinçlidir, düşünülerek takınılmış bir tavır, her seferinde yeniden düşünülerek bulunulan bir eylemdir.