Ölüm ile yaşam arasında bir yer: Uzunharmanlar
Kurgusu, anlatımı ve sonu.
Yaşamak diye bir şey olmasa ölüm de olmazdı.
Her şey bir denklemden ibaret değil mi zaten?
Bir şeyden zorla uzaklaştırılmak herkesi soldurur, neşesini öldürür. Sevilen şeyden ayrı düşmek şu dünyadaki acıların en büyüğüdür. Acının tarifi, mutluluğun tarifinden daha kolaydır.