Kitaba abimin önerisiyle başladım. İyi de yapmışım. Polisiye türünü sonuna kadar tattıran, gizemini sonuna kadar koruyan bir kitap. Okurken sanki olayı siz çözüyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz. Hiç beklemediğiniz kişiler masum, hiç beklemediğiniz kişiler katil çıkabiliyor.
Kitap Nevzat başkomisere cinayet haberi gelmesiyle başlıyor. İlk başta normal bir cinayet diye düşünüyoruz. Ama o iş öyle değilmiş. Kutsal kitap, Mor Gabriel, haç kabzalı bıçak... “Sanırım bu bir tarikat cinayeti.” İlk düşüncem buydu. Nevzat başkomiserde böyle düşünmüş olmalı ki başlıyor araştırmaya. Kitap burdan sonra ilginçleşiyor işte. Araştırdıkça hristiyanlık, süryanilik ve daha bir çok şey çıkıyor karşısına. Acaba Nevzat’ın düşündüğü gibi dinle alakalı bir cinayet mi?
Bir şans vermenizi öneririm. İyi okumalar :)