O kadar gerçek ki… şu yaşadığımız dönemde kitap gerçek hayatımızdan uyarlanmış gibi. Fazla yorum yapmak istemiyorum güzel anlaşılır bi şekilde okudum ve bitti. Okuduktan sonra herşey daha farklı olabilirdi dedim ve bitti.
Bazen bazı hikayeler için ya çok geç okudum yada çok erken diye düşünürüm bu da onlardan bi tanesi. Okumak için heyecanlandığım bu öykü beni içine almadı bana hitap etmedi. Konusu öyküsü güzeldi yaşadığı olay örgüsü art arta ne güzeldi ama bu kadar beni abartıldığı kadar heyecanlandırmadı bu durumda beni birazcık üzdü…