s.

s.
@ozsnmbk
Ya o efendi olacaktı ya da birileri onun efendisi... Acımak, merhamet etmek, zayıflıktı. Vahşi hayatta merhamet diye bir şey yoktu. Ya sen öldürürsün ya da seni öldürürler, ya sen yersin ya da seni yerler. Merhamet, korku sanılırdı ve bu yanlış anlama, ölüm getirirdi. Merhamet, daha nazik iklimlere has bir şeydi.
Reklam

s.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2024 5. kitabı
Jack London
7.9/10 · 43,2bin okunma

s.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2023 10. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,3bin okunma