Kitabı büyük beklentiler içerisinde okumaya başladım bitirdiğimde de beklentilerimi fazlasıyla karşıladı.Yazar her şeyi öylesine güzel ve akıcı bir üslupla anlatmış ki okurken adeta sizi sarıp sarmalıyor.Kitap, okurken duygular arasında geçiş yapacağınız,kendinizi karakterlerin yerine koyabileceğiniz,onların hislerine ve duygularına ortak olacağınız bir kitap.Okurken fedakarlığı,aşkı,intikam hırsını,dostluğu ve daha bir çok duyguyu hissedebileceğiniz bir eser.Her okurun kesinlikle okumasını tavsiye ediyorum.