Herkesin dilinde olan çok güzel bir aşk şarkısını çalıp söylüyordu. Kızın sesi detoneydi, yanlış notalar basıyordu. Ama bu bir aşk şarkısıydı. Mutluluk ve mutsuzluk aynı tepside sunuluyordu.
‘biz ona aşık olduğumuzda varlık kazandı, fiziksel özellikleri belirginleşti daha bi güzelleşti, çekicileşti, hatırlanır oldu. önce aşk vardır. hatırlamak da acı çekmek de sevgilimize vereceğimiz çiçeğin fotosentezi de ondan sonra başlar.’