Beyza

Beyza
@ozzbeyzza
overthinkaholic.
Yaşamı da, ölümü de aşmıştım; çünkü artık ne yaşama arzusu duyuyor ne de ölümden korkuyordum. Hiçbir şey istemiyor, hiçbir şey ummuyordum. Hiçbir şeyden korkmuyordum. Bu yüzden özgürdüm. Çünkü yaşamımız boyunca bizi köleleştiren isteklerimiz, umutlarımız, korkularımızdır.
Sayfa 103 - Metis·Kitabı okudu
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Geçmişimde, çocukluğumda kayda değer bir şey yoktu; ne aşk ne de başka bir şey. Bu yüzden benim söylediğim her şey gelecekle ilgiliydi. Çünkü gelecek, istediğim renklerle boyamak üzere hala benim de. Özgürce karar vermek, istersem değiştirmek üzere hala benim…
Sayfa 36 - Metis·Kitabı okudu
Edebiyat
Bazen insanın iki kez doğup doğamayacağını sorarım kendime.
Sayfa 31 - Metis·Kitabı okudu
Edebiyat

Beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
27 saatte okudu
·
2024 1. kitabı
Bonnie Garmus
8.6/10 · 3.988 okunma
“İnsanın uyum sağlayamadığını hissetmesi korkunç bir şey. İnsan doğası gereği ait olmak ister, biyolojimizin bir parçası bu. Fakat toplumumuz hiçbir zaman kendimizi ait olacak kadar yeterli hissedemememize sebep oluyor. Çünkü kendimizi cinsiyet, ırk , din, siyaset, okullar gibi işe yaramaz ölçütler üzerinden değerlendiriyoruz. Hatta boy ve kilo bile…”
Sayfa 295 - Altın Kitaplar·Kitabı okudu
Edebiyat