P.e

P.e
@p_eeeeee
Çizginin dışındaki aslında hiç de çizginin dışında değil.
"Otların düşmanı yoktur, böceklerinde. Yaşayıp giderler çünkü. Birde bana bak.Ota benziyor muyum hiç ya da böceğe? "
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-"Şurada yürüyen derin dekolteli kadın fahişe mi?" -"Hayır!" -"Peki ya o? Sokağın başında bacaklarını gösteren kadın?" -"Hayır!" -"Burada hiç fahişe yok mu? Baksana şu kadınlara nasıl giyinmişler?" -"Fahişelik nedir Bay Burton ?" -"Bedenini para karşılığında satan aşağılıklardır Bay Vencenza" -"Hayır Fahişelik bu değildir." -"Hah peki neymiş fahişelik? " -"Fahişelik insanların hayatlarını yaşadıklarını bilmeyerek onları yargilamak ve aşağilamaktır. Eğer gidip bir aynaya bakarsıniz orada en büyük fahişeyi göreceksiniz."
Sayfa 68·Kitabı okuyor
İlişkiler

P.e

, şu anda okuyor
8/10
·%94 (311/328 syf.)··
Beğendi
Aret Vartanyan
8.2/10 · 590 okunma
8/10
·%94 (311/328 syf.)··
Beğendi
Son cümleyi okuyana kadar bekledim, sayfaları bitirmeden terketmedim, sonuç farklı bakış açıları, farklı karakterler sonuç insanız ayıbı yok ve ne kadar farklı olsakta hissedilenler aynı, cok hoşuma gitti.
İlişkiler
İnsanız Ayıbı YokAret Vartanyan · Destek Yayınları · 2017590 okunma
Sorgulamadan inanan, inandığı şeyi din sanır.
Sayfa 79 - Aret Vartanyan·Kitabı okuyor
İlişkiler