P.e

P.e
@p_eeeeee
Çizginin dışındaki aslında hiç de çizginin dışında değil.

P.e

, bir kitap okudu
Puan vermedi·479 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma
Reklam
Bu kadar uzak bir yere gelip, hayal kırıklığı aramaya değer miydi?
"Arkamdan kim ağlar? Anamla babam gideli çok oldu.Daha büyümeden bırakıp gittiler beni.Fiziken ya da bedenen.Benim için farkı yok.Anne, evlat sevgili..Ne anlamı kalıyor ki sıfatların sadece adları varsa? Belki annen var ama anne gibi değil..Belki baban var ama baba gibi değil.. Sevgilin var ama sevgili gibi değil..O halde ne annen var aslında ne baban ne de sevgilin.."
Sayfa 14 - Destek Yayınları·Kitabı okuyor
İlişkiler
"Birçok kez öldüğümü biliyorum.Ruhum bu bedendeyken birçok kez öldürdüler beni.Katillerimi iyi tanıyorum."
Sayfa 11 - Destek Yayınları·Kitabı okuyor
İlişkiler
"Şu..şu bakış var ya..Hani dünyada görülecek ne varsa gördüğünü, bilinecek ne varsa sırrına erdiğini zannedenlere mahsus.Ağır, oturaklı,anlayışlı.Hiç hata yapmayanların ayağı kaymayanların yalpalanmayanların mağrur ifadesi.İşte bu..Bu benim kanımı donduruyor. İnsan ilk defa gördüğu birine ilk defa görüyormuş gibi bakmalı. Daha evvel gördüklerine bakar gibi değil."
Reklam