"Arkamdan kim ağlar? Anamla babam gideli çok oldu.Daha büyümeden bırakıp gittiler beni.Fiziken ya da bedenen.Benim için farkı yok.Anne, evlat sevgili..Ne anlamı kalıyor ki sıfatların sadece adları varsa? Belki annen var ama anne gibi değil..Belki baban var ama baba gibi değil.. Sevgilin var ama sevgili gibi değil..O halde ne annen var aslında ne baban ne de sevgilin.."
"Şu..şu bakış var ya..Hani dünyada görülecek ne varsa gördüğünü, bilinecek ne varsa sırrına erdiğini zannedenlere mahsus.Ağır, oturaklı,anlayışlı.Hiç hata yapmayanların ayağı kaymayanların yalpalanmayanların mağrur ifadesi.İşte bu..Bu benim kanımı donduruyor. İnsan ilk defa gördüğu birine ilk defa görüyormuş gibi bakmalı. Daha evvel gördüklerine bakar gibi değil."