Onur

Kimin bana eşlik ettiğinin ne önemi var, diye düşündü. Nasıl olsa herkes yalnız ölür..
Alıntı
Reklam
“Boğazını sıkan bütün elleri tanıyorsun!"
Mezara gidip” Anne ben geldim” dediğiniz de ses gelmeyince anlıyorsunuz bu dünyada yersiz yurtsuz kaldığınızı… Ve Anneler gününün size gelmediğini…
HicBir ilişki sana istediğin her şeyi veremez.verdikleri bellidir.bir insandan istediğin her şeyi ortaya koyar- artık vücut kimyası mı olur,sohbeti mi,maddi desteği mi,fikir uyumu mu,iyilik mi sadakat mi ne istersen-ama bunlardan sadece üçünü alabilirsin.üçten fazlası olmaz.hadi çok şanslıysan dört.kalanını başka yerde ararsın.sana aradıkların hepsini veren biri ancak filmlerde olur. ...hayat budur işte.tehlikenin farkında değil misin ? her şeyi bulacağım diye didinirken elindekilerden de olacaksın
Sayfa 650·Kitabı okudu