Ama bir beklediğiniz varsa genellikle gelmez.Beklemek çünkü,bir olmazı oldurmayı umanların safdilliğidir.Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir.Bekletmek,gelmeyeceklerin işidir.Bu yüzden en çok gelmeyecek olanlar beklenir.
Bunca gürültü patırtı niye ?
Niye (bunca) itiş kakış,tepinme,korku,endişe ve dert? Sonuçta amaç, sadece her bir Mecnun'un kendi Leylası'nı bulması değil midir?