📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve der ki Kemal Sayar: “Oysa senin farklılığın güzel.
Dünyaya sana ait bir ses, bir renk, bir ezgi, bir eda, bir duruş, bir cümle bırak.
Dünyaya sana ait bir yenilgi bırak.
Senden başkasının koparamayacağı kadar sana has bir düşüş, bir başarısızlık, bir yenilgi olsun.
Aşağı doğru bir kavis. Oradan tüten bir anlam bırak.”
Çünkü artık zavalli erdemli adamı rahat birakma zamant geldi; çüinkü endemli insan sözù artik herkesin agzina sakiz oldu; çünkü erdemli adam bir yük at gibi görüldü ve üzerine binmeyen, kamcilamayan ve eline ne gectiyse vurmayan tek bir yazar bile kalmadı; çünkü erdemli adam iligine kadar sömürüldü. onda artik erdemin gölgesi bile kalmadi, geriye yalnizca etle kemik kaldi; çünkü artik erdemli insana ikiyüzlüce davranılıyor; çünkü artik ona saygi duyulmuyor. Evet, sira arabaya alçaklar kosmakta. Biz de o alçagi kosalim!
"her anlamda hos kadin" olarak adlandiracagım. Bu adı hak etmişti çünkü hos olmak için eliden geleni kesinlikle esirgemiyor du. Gerçi bu hos olusun arkasinda kadin karakterinin o hızlı cevikliginin ve her güzel sozcügünün arkasinda kocaman bi ignenin gizlendigi de bir sir degildi. Hos kadının her hareketi bir zarafet örnegiydi, şiir severdi, hatta kimi zaman hülyalara dalip gitmis gibi yapmayi da becerirdi, kasacasi herkes onun "her anlamda hos kadin" oldugunu kabul etmisti.