"yazların son günlerini, güneşin son sıcağını özlüyorum. Yaşanmadan noktalanmış bir hayatı reddetmek ve yazların son güneşinden yardım ummak. Yaşamak yeniden. Bir kez daha hayata 'başlamak'".
"Hacılar hocalar çıkıp da azla yetinin diyolar ya telivizyona utanmadan, sinirlerim tepeme zıplıyor apla, kendileri yatlarda katlarda, kuşsütü eksik sofralarda, bir elleri yağda bir elleri balda, şükredin diyorlar ya. Şükrediyoz da tok açın hâlinden anlar mı be apla? Onlar acaba hiç aç kalmışlar mi?"