Paragrafnbasi

Paragrafnbasi
@paragrafnbasi
Nosce te ipsum.
Gittiğim yol yol değilde mazarasini seviyorum..... İsteyerek oldu.... Bi daha da olur.... Özür de dilemem.... Kusura da bak....
Paragrafnbasi
Özlü sözlerde bugün diyorsun 😂😂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çoğunluk sıradışı olmaya çabalarken, sıradışılık sıradan oldu.
Paragrafnbasi
*sıra dışı
B'
Başkasını severken izliyorum yaşama sebebimi... T.G
Paragrafnbasi
hiçbir insanı yaşama sebebin yapma dostum
Neron da anlaşılmadan ölmüş. Başkalarına karşı insafsızmışım: ya kendime? Başkalarına da en az kendime gösterdiğim saygıyı duymak... bunun için mi suçluyorsunuz beni? Hiç olmazsa, bütün bunların bana da çok zararı dokunduğunu kabul etseniz. Kendimi de ihmal ettiğime inansanız. Hayır, öyle yapmıyorlar: karşıma geçip aptalca sırıtıyorlar. Özür dilerim: gülümsüyorlar. Kendimi boşuna da olsa, onlar için harcadığımı söyleseler; bu çırpınışların, kendimi korumak için olduğunu insafsızca ileri sürmeseler. Küçümseyici gülümsemelerinin beni gece yarısı uykumdan uyandırdığını, sabaha kadar yatakta kıvrandırdığını bilseler. Bunu kendin istedin; sonuçlarına katlanmalısın, diyorlar..
Paragrafnbasi
Seneca gibi bir adama yaptıkları anlaşılacak gibi değil sayın Atay ama hadi onu da anlayıp affedelim, sonuçta biz Seneca'nın askerleriyiz.