Yürümeye devam ediyoruz. Haneke “ O adam kötü değil” diyor “ Sadece, iyi değil. Kötü biri olsaydı o köpekleri hiç beslemezdi. İyi biri olsaydı köpeğe o eziyet çektirmezdi. İyi değil ama kötü de değil. Sıradan... Sıradan biri.”
“Sıradanlık kötüdür” diye mırıldanıyor Pasolini. “ Sıradan olmak kötülük için yeterlidir.”
Kavura kavura altını da üstünü de yaktığın bu dünyada sen de herkes gibi ölene kadar yaşa koltuğunda.
Ah! Ölene kadar, sadece ölene kadar yaşayacağımız şu hayat uğruna.
Ah!