Esra

Esra
@parlak_ay
Kitaplar ve çiçekler diyorum azizim, iyi ki varlar…
“İnsan, kendi iyiliğini düşündüğü için hayatta kaldığını zannetse de aslında sevgi sayesinde hayatta kalmaktadır. Kalbinde sevgi taşıyan, kalbinde Tanrı’yı da taşır çünkü sevgiyi yaratan Tanrı’dır.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ömür boyu süren hasretler vardır. Ne yaşarsa yaşasın, bir yanı eksik kalır insanın…
“Açan her çiçek bir umuttur Kuşlar kanatlarında taşırlar umudu.”
Edebiyat & Roman
“Senin ne olduğunu şimdi anladım. Arkadaşının ağzı kokuyor, hâlbuki senin ruhun kokmuş.”