sürekli mutlu olamayacağınız için üzülmeyin. bu hızlı bir şekilde enkaz gibi hissetmenize neden olacaktır. eğer hayatlarımız kitap olsaydı, mutlu olduğumuz anlar sadece noktalama işaretleri olurdu.
"gittiğin yollar hep ona çıkıyorsa, doğru yoldasın demektir.
ama ne kadar uğraşırsan uğraş olmuyorsa, karanlıksa o yol bil ki başka bir yolda bekleyenin var... "