『ANEKDOT』

『ANEKDOT』
@pdr_pdr
Keşke bir şiir okumuş, bir kedi sevmiş olsaydınız. Belki bu kadar kirletmezdiniz dünyayı...
Günaydın güzel ülkemde psikolojisini sağlam tutmaya direnen sevgili okurlar :)))
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sürekli mutlu olamayacağınız için üzülmeyin. bu hızlı bir şekilde enkaz gibi hissetmenize neden olacaktır. eğer hayatlarımız kitap olsaydı, mutlu olduğumuz anlar sadece noktalama işaretleri olurdu.
İnsan ve Duygular
"gittiğin yollar hep ona çıkıyorsa, doğru yoldasın demektir. ama ne kadar uğraşırsan uğraş olmuyorsa, karanlıksa o yol bil ki başka bir yolda bekleyenin var... "
1000Kitap
susmaktan yapılmıştır bazı anlar yüksek sesle okunduğunda dağılırlar...
1000Kitap