"Suya battığımızda ayaklarımızın altında zemini, dibi hissetmek iyi gelebilir çünkü kendinizi tekrar yukarı itebileceğimizi biliriz. Fakat hayatınızdaki zemini hissedemiyorsanız korku fazla gelebilir. O yüzden dibe vurmak iyi bir şeydir."
"Hayat; iyileşmek ve kötüleşmek, sonra tekrar iyileşmek üzerine kurulu, o yüzden kötüleşmek de hayatın doğal bir parçası ve bununla baş etmeyi öğrenmeliyim."