Roman okumak şahsi terapi yöntemlerimden biridir. Tarih, mitoloji, polisiye, gizem ve gerilim türlerini okumayı tercih ederim. İçinde bunları barından fantastik kitapları da severim. Kitap alırken çok açgözlüyümdür. Ve de şiirler bana göre değil.
Bu hikaye komşunuzun, mahallenizin, şehrinizin daha doğrusu ülkemizin hikayesi. Hatta evlerimizin hikayesi. Her erkeğin biraz empati adına okuması, kadınların da ders çıkarabileceği bir kitap. Okurken içim ezildi, bir süre devam edemedim bile. Çok akıcı ve güzeldi ama çok dokundu aynı zamanda. Leyla'nın acılarına, hatalarına, çaresizliğine ortak oldum okurken. Mutlaka okuyun. Eğer ara vermeseydim bir oturuşta bitirirdim gerçekten su gibi bir kitap. N'olur okuyun, okutturun!
AntabusSeray Şahiner · Can Yayınları · 20145,3bin okunma