📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle ben kitabın okurken bana hissettirdiklerinden bahsetmek istiyorum.Kitaba ilk başladığımda Abdullah ve Peri'nin hikayesinin kitaba yayılacağını sandım fakat kitabın kurgusu bu şekilde devam etmiyor.Oldukça fazla yan karakter bulunmakta ve bunların hikayesi bir şekilde bağlı olsa da benim görüşüme göre fazla derinden işlenmiş ve belli bir yerden sonra olaylardan bağımsız hale gelmiş .Karakterlerin daha güzel dengelenmesini ve yayılmasını beklerdim.Bazı zamanlar okurken sıkıldığım oldu ama kitabın çoğunluğunu beğenerek okudum.