Acıdan sızlarken burnumuzun direği
Morarmış çarşaflarımızı bayrak diye asardık
Dokunsalar dağılırdı iyi pişmiş kurabiyeler gibi kalbimiz
Kıtırdı ve çıtırdı
Nitekim az sonra havuzun çevresini saran kalabalık içinde, üstü başı Anadolu'dan gelmiş olduğunu belli eden, buraya gelirken kendince temiz pak giyinmiş özen göstermiş ama genede tedirgin ve iğreti duran birkaç gariban delikanlılara takılıyor gözüm. Buralardan herhangi bir şey almaya asla paraları yetmeyecek, bir yerde oturup gönül rahatlığıyla karnını doyuramayacak, bir kahve içemeyecek kadar alt sınıftan gelme kişiler, buraya yalnızca "bakmaya" geliyorlar. Yalnızca bakmaya bunu bilmek bana iyi gelmiyor. Bu durum bana hâlâ doğal gelmiyor. Kimseye de gelmemesi gerektiğini düşünüyorum.