Çok doğru herkes bir yedek sevgili. Bedenimiz ilişkimizin olduğu kişiyle beraber, ruhumuz başka sevdiğimizin yanında. Yani birini seviyoruz daha fenası bir başkasıyla ilişkimiz. Düşünsenize ne değişik insanlarız.
Ninatta'nın aşkını tarif edemem ben. sadece şunu söyleyebilirim
"Bir Nuvanza geçmiş , Ninatta'nın yüreğinden" ve "İnara'nın aşkı". Daha sonra da İnara'nın Nuvanza'nın kılıcıyla ölümü ve ardından kan için İnara'nın babasının Nuvanza'nın oğlu'nu alması ve ardından Nuvanza'nın karısının canına kıyması nehirde.
Bu iki sevgilinin bu dünya da kavuşamayacak olan kehanetleri.
Adı üstünde dünya tarihi , çekilmez halden anlatım yönünden yani eğlenceli hale getirilmesi. İnsanoğlunun geçmişten beri süre gelen savaşları başarı görmeleri...