📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap ortalarına gelene kadar sıkıcıydı itiraf etmek gerekirse.ama daha sonra kitabı bırakmadan ve nefesimi tutarak okudum . Sonu hiç beklemediğim bir şekilde bitti. Tamamiyle şok oldum. Kitabın 2. Varmış ama ne anlatacağını bilmiyorum çünkü sonu o kadar güzeldi ki anlatıcak bişey kaldı mı bilmiyorum.
Tek kelimeyle harika. Hayatımda okurken ağladığım tek kitap. Varisin yaşadıkları beni benden aldı ve adanın biyolojik babasının yaptığı şerefsizlikler için adanın kendini suçlaması son nokta oldu. Hüngür hüngür ağladım gece gece.