Merhabaaa .bu kitaba bayılıyorum! Kitap tam anlamıyla harikaydı. Kitabın giriş kitabı olduğunu düşünüyorum. İkinci kitapta olaylar başlıyor. Fakat buna rağmen kitap beni içine çekti. 2 günde bitirdim. Gördüğüm herkese öneriyorum. Ada ve varis'in ilişkisi git gide artıyor ve 2. Kitapta olayları daha iyi anlıyorsunuz.(hevesiniz kırılmasın) Kesinlikle okuyun okutturun.