sadiye

sadiye
*bir Didem Madak satırında karşılaşmak ümidiyle*
MEB~Türkçe Öğretmeni
Samsun
Samsun, 28 Ocak
26 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı

Tuğba

@Islamameftun
·
. Bir yerde okudum; “Ben sana konuşamadıklarımı hep ağladım” diyordu. .
Şiir
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Neden, birini çok sevmek,aynı zamanda o insanı derinden yaralamakla aynı olsun ki?
Sayfa 562·Kitabı okudu
ölümü yanımızda hissedene dek ölümden korkmayız.

sadiye

, bir kitap okudu
Puan vermedi·651 syf.·
20 günde okudu
·
2022 8. kitabı
Haruki Murakami
7.8/10 · 12,1bin okunma
'Beni anımsamanı istiyorum.Yalnızca senin anımsaman yeter..Başkalarının unutması hiç umrumda değil.'