Rekabetçi bir insan sevebilir mi? Nitekim hepiniz rekabetçisiniz, öyle değil mi? Daha iyi bir iş, daha yüksek bir mevki, daha büyük bir ev, daha asil fikirler, kendinize dair daha kusursuz imajlar istiyorsunuz. Bu sevgi midir?
Hiç kimseyle yüz göz olmadım. Düşlerime en çok girenlerle bile -hatta en çok onlarla- mesafeyi korudum. İyi niyetli ve içten davranmak, mesafeyi korumak... Hayatta başarının sırrı bu! Erkeklerle de aynı şey söz konusu. Üstün olsun, altın olsun, öyle birlikte kafa çekmeler, çapkınlığa çıkmalar yok... Mesafe...