"İnsanların iki temel günahı vardır ve diğerleri de bunlardan doğar: Sabırsızlık ve miskinlik. Sabırsız oldukları için cennetten sürülmüşlerdir; miskin oldukları için geri dönemiyorlar."
"Bazen anlayamıyorum, ben onu böyle çok, böyle içten sevdiğim, ondan başka hiçbir şey görmediğim ve bilmediğim halde nasıl oluyor da, başkalarını seviyor, sevebiliyor!"