Gerçek anlamda okumaya başladığım ilk kitap. Etkisinden uzun süre kurtulamamıştım. Tekrar tekrar okumuştum. Muhteşem bir hikaye. Herkesin kitaplığında bulunması gerekiyor
yazarın en iyi kitaplarından biri ve ilk okuduğum kitabı. okurken romanın içinde hissettim kendimi. gerçekten çok çarpıcı bir hikayeydi. anlatımları çok güzeldi