Gülperi

Gülperi

, bir kitap okudu
9/10
·225 syf.·
2023 4. kitabı
Alain de Botton
8.3/10 · 2.094 okunma
Gülperi
ve yeniden asik olmustum🦭 9/10
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Gülperi

, bir kitap okudu
7/10
·150 syf.·
2023 3. kitabı
Nazlı Akalın
7/10 · 14 okunma
Gülperi
kitabin tatliligina geberdim🥹🫶🏻
Puan vermedi·81 syf.··
2020 39. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 06 Kasım 2020 19:13
İlk defa bir kitabı bitirdikten hemen sonra tekrar okumak istedim.Bence kitap arka kapağında yazan gerçeklikle bile oldukça ilginç ve farklı hisler uyandırıyor.Yıllar önce intihar etmiş belki hayali,belki gerçek çocukluk arkadaşına -yazar kitabı yayıncıya teslim ettikten on gün sonra kendi de intihar etmiş,belki de mektubu da aslında kendisine hitaben yazmış olabilir-yazdığı bu mektup,beni birkaç ay önce yaşadığım bir olaydan dolayı çok etkiledi.İlk defa ölümle tanıştım ve bir yakınımı kaybettim.O yüzden yazarın arkadaşına,onun ölümüne,yaşamına ithafen söylediği her vurucu cümlede aklıma onu getirdi.Özellikle de ölümüm gençken olması konusunda dedikleri;yaşlılar öldüğünde bir geçmiş yığını olurlar,gençler ise olasılıklar.Ne oldukları ile ilgili değil ne olabilecekleriyle hatırlarız onları.Ve hep ilk ölümleri anlatır,trajik ölümleri hayat hikayelerini sondan başlatır.Onları negatif bir güzelliğin içine hapseder,hayattayken göremediğimiz güzelliklerini görmeye başlarız,birden değerlenirler.Aslında bu olay hayatın gerçeğini yüzüme çarpıyor ama yine de o akışta asla bu bilince erişemiyoruz,farkındalığımız çok kısa sürüyor.Ya da kendimize hatırlatmak için bir şeyler yapmamız gerekiyor;benim de bu kitabı asla yanımdan ayırmayacağım gibi,sevdiklerimi,sevmediklerimi,ölümü ve unutmaktan korktuklarımı bana hatırlatabilmesi için.İyi okumalar
İntiharÉdouard Levé · Sel Yayıncılık · 20214,183 okunma
Gülperi
kitapta anlattığı kendisiymiş galiba,birçok yorumda ve yerde öyle geçiyor*
Puan vermedi·331 syf.··
2020 23. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 28 Temmuz 2020 18:32
nE dümdüz süper kitap uzun süredir böyle akıcı bilim kurgumsu bir kitap okumamıştım.Sade,akıcı dili-yer yer birazcık rahatsız edici olabiliyor çünkü kitap zaten genel olarak rahatsız edici bir koşul ve ortamı anlattığı için - ve özellikle salgın döneminde ayrı bir ilgi çeken konusuyla hemen bitirilmek istenen bir kitap beğenildiiii
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
sena isimli okura yanıt verildi
Gülperi
yiaaa bunu satmısım 🤦🏽‍♀️ ama daha iyilerini ayırayım ask