İki sorum var:
- Bu kitabı neden bu kadar övüp popüler yaptınız?
- Bu kitabı neden bu kadar gömüp kötülediniz?
Yani bu kadar gündeme gelmesine gerek olmayan ama kötü de olmayan ortalama bir kitap işte. Tam bir June kitabı.
Çok bir şey beklemeyin ama elinize geçerse de okuyun
Bütün kızların bir tecavüz hikâyesi yoktur. Ama neredeyse bütün kızların “Emin değilim, hoşuma gitmedi ama tam olarak tecavüz diyemem” hikâyesi vardır.
Çocuklarını istismar eden ana babalara yalnızca "katı" denildiği; iliklerine kadar sömürülen kadınların ruhsal yaralanmalarına "sinir krizi" adı verildiği; sımsıkı korselere sokulan, sımsıkı gemlenen ve sımsıkı dizginlenen kız ve kadınların "edepli", "zarif" görüldüğü bir zamandı ve hayatın sayılı anlarında yakalarını kurtarmasını beceren diğer kadınlar ise "kötü" damgası yediler.