- Babam beni dövdüğü için herkes beni dövüyor ama sorun değil.Onu öldüreceğim!
Ne!Babanı mı öldüreceksin?
-Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar.
"Daha çok anlat," dedi
"Hoşuna gidiyor mu?"
"Çok.Elimden gelse, seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum."
"Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?"
"Gider gibi yaparız."
Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
- Neden mutlu olmalıyım?
Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz.
- İyi ki bir kere geliyoruz Portuga.
Neden?
- İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
RÜZGÂR
Benim kafam acayip bir dimağ taşıyor,
Her dakika insanlardan uzaklaşıyor.
Zaman zaman mağlup olsam bile etime,
İnsan olmak dokunuyor haysiyetime.