Daha önce onun mükemmel bir insan olduğunu söylediğimi biliyorum ama o mükemmel değildi, hatta mükemmellikten çok uzaktı; budala, kibirli, mesafeli ve hatta çoğu zaman gaddar bir adam olabilirdi ancak biz yine de onu seviyorduk- bütün bunlara rağmen, bütün bunlar yüzünden.
Fakat senin “Asyalı sükuneti“ olarak tanımladığın şey, bence onun özündeki muazzam soğukluğu gizleyen bir maskeden başka bir şey değildi. Sen ona hangi yüzünü gösterirsen o da büyük bir samimiyet ve derinlik illüzyonu yaratarak sana değiştirmeye gerek bile duymadan senin aynını yansıtıyor, oysa aslında kendisi tıpkı bir ayna kadar kırılgan ve sığ.