“İnsan kalbi öylesine acayip ki, bir zamanlar tüm aklıma egemen olan ve tüm ruhumu dolduran bu insanı onca yıl boyunca bir kez olsun aklıma getirmemiştim.”
“Öldü, işte o kadar. Neden öldüğünün önemi yok. Bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış. Ölüm nedeni zaman içinde unutulur. Yalnızca o tek sözcük kalır: öldü.”
“Hepimizin zayıf anları olur ve ağlama yeteneğimizin olması bizim için şanstır. Gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur, ağlayamadığımız bazı durumlarda ölecek gibi oluruz.”