Biliyorum.
Her şey tamam da olsa, bir gün öleceğini bilmek, yüreğinin en derininde yatan mutluluk ve sonsuz gerçektir.
"İnsan öleceğini bilerek nasıl yaşar?" demişti biri.
Zaten bu da yaşamak değil ya...
İçimdeki bu "şeyin" ne olduğu belirsiz,fakat sürekli ilgi isteyen bir duyguydu.Hem örtülmesi gereken,hem de örtüldüğü ona hissettirilince kuvvetlenen bir duygu..