Çok güzel tek seferde okunacak akici ve heyecanlı bir kitap.sadece olaya odaklandığım ve bebegin başina ne gelecek diye merak ettigim için çok ayrıntılı tasvirleri biraz sıkıcı geldi.
Akıcı bir dili var.kurgusu da oldukça ilgi çekici ve etkileyici.hep bi sonrasını merak ederek ve gerilerek okudum kitabı.sonu da bence iyiydi.fazlasına gerek yok.zaten okurken yeterince geriyor.