İnsanların hayatlarını yaşamalarına ne kadar çok izin verirseniz kendi hayatınız o kadar iyi olur. Kontrolü ne kadar çok bırakırsanız o kadar fazla kazanırsınız.
Kendini tanımıyor, kim olduğunu, ne olduğunu, ne kadar olduğunu bilmiyor. Kendini tanımadığı için kendini sevemiyor da . İnsan tanımadığı hiçbir şeyi sevemez .